vineri, 20 noiembrie 2020

 

Programul de guvernare PNL 2020-2024
pentru telecomunicații

 

Vineri 20 Nov 2020 am început să mă uit peste programul de guvernare PNL în telecomunicații

https://dezvoltam-romania.ro/ , pg. 134-135

și am avut o mare decepție, confirmare, dar și un șoc


Mi se confirma faptul că PNL nu are specialiști în telecomunicații, afirmație pe care o susțin de peste un an de când PNL a desființat ministerul telecomunicațiilor.

Decepția a fost provocată de modul cum au fost tratate telecomunicațiile în programul de guvernare liberal - multe generalități ...     

Șocul a fost provocat de titulatura sub care a fost prezentat sectorul - Infrastructura de comunicații! Făcea parte dintre-un capitol mare (pg. 111-137) dedicat infrastructurilor (drumuri, feroviar, metrou, porturi, naval, aerian, ...), un amalgam de abordări; generalități, viziuni, planuri dezvoltare sectorial sau de companii,

În total o pagina și jumătate. (Relevant este faptul că Poștei Române i s-au alocat două pagini (pg-135-137, prezentându-se diferite proiecte, etc.). Mi-este greu să calific prestația sau grija față de un sector care ar trebui să accelereze digitalizarea Românie, revenirea din criză.

Ce am găsit în planul de guvernare PNL mă face să cred că vom continua să nu avem minister al telecomunicațiilor în cazul în care PNL va forma noul guvern.

Sper să pot reveni cu o analiză mai detaliată a strategiei propuse pentru telecomunicații

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu